hsjoblom.blogg.se

Wowwowwow!

Publicerad 2021-09-03 20:39:25 i Allmänt,

Så var det äntligen dags efter nåt års väntade, min 40-års fest!

Både jag o Josefine tog ledigt på fredagen för att bara ta det lugnt innan vi åkte till Mariefred. Fika på gartau hann vi med.
I Mariefred blev det middag hos syster, så gott och trevligt!
Sen bjöd jag hem några vänner till lägenheten för lite ost/vin. Supertrevligt!
(null)

(null)

(null)

(null)

Lördagen så kom mamma o pappa vid 11 för hämta kidsen. 
Jag o Josefine drog till djurgårdsporten för börja fixa inför kalaset. Maten kom också! 
(null)

15.00 höll David en stadsvandring i Mariefred. Den blev extremt lyckad med både historia blandat med roligheter om mig😄
(null)

(null)

(null)

(null)

Rundvandringen avslutade hos mamma o pappas bakgård där det bjöds på cava o en extremt god kycklingtaco😋. Mamma o pappa hade gjort så fint för mig o mina vänner!
(null)

(null)

(null)
(null)

Efter det så fick folk fixa till sig innan festen började. Här kommer ett gäng bilder lite huller om buller;).
Maja o hennes kompis fixade hela kvällen/natten, duktiga! 
(null)

(null)

(null)

Kung 
(null)

Många blev imponerad av maten, jag med faktiskt😄.
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Du är söt ändå Karin
(null)

(null)

Vi höll bra avstånd tycker jag 
(null)

Robin äter rysk caviar och en vodka till😋
(null)

Syrran o David höll tal, så fint!
(null)

(null)

En av mina idoler, Love Antell kom och spelade👌
(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

Sen spelade även ett band, mycket musik ska det vara! Även jag fick gå upp på scen😄
(null)

(null)

(null)

All in från alla. Galet kul! Dansgolvet var nästan fullt hela tiden👌. Även en del andra var fulla haha.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så himla kul var det! Alla så nöjda och alla bjöd verkligen till. Fina presenter fick jag också, pastamaskin, klocka, knivar, golfresa, konsert m.m. Fina "kort" också. 
(null)

(null)

(null)

Sammanfattning; jag hade stora förväntningar och krav, men det blev ta med sjutton ännu bättre. Som jag sa på mitt tal på festen, jag är stolt över att jag har så många fina vänner. Vänner är inget man ska ta för givet, utan de måste man vårda och utveckla med…ge tid. Tack att ni finns❤️

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2021-09-04 12:13:10

Fin fest blev det ! Du har så många fina vänner som förgyllde din fest! ❤️
Det är du värd, Henrik och jag önskar dig många lyckliga år med familj och vänner! Kram 🥰

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela