hsjoblom.blogg.se

Vilken helg!

Publicerad 2021-09-26 20:18:23 i Allmänt,

I fredags efter jobbet så överraskade Josefine mig att vi skulle på en AW hos en av Olle’s klasskompis. Trevligt! Mammorna har pratat ihop sig så fyra familjer blev det, pizza/vin o lek.
(null)

(null)

(null)

(null)

Min fina vän Robin och André. Vet inte om jag o Robin kör nån lek, typ nudda varandras pekfinger utan att se eller nåt😄.  
(null)

Ida ville också vara med på "pekfingerleken".  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite softa innan hemgång. 
(null)

Vi gick hen vid 20, för jag ville se SSK. Bra val Henke! Men oavsett, mycket trevligt!

Lördagen började med "Run of Hope" i Ängby. Grabbarna sprang 1 km, Olle var lite svår att få att springa men kom igång efter ett tag. Lars däremot, grym och kom typ 7:a av massa barn⭐️
(null)

(null)

(null)

Lars o Otto 
(null)
Fin bild 
(null)

Men skit i grabbarna nu. Jag sprang också! Mycket påhejad av bl.a Robin o familj så gjorde jag nog mitt bästa lopp i hela mitt liv👌. Grymt kul och tror jag kom på plats 12 tror jag av några hundra deltagare. Jag var nöjd. 
(null)

(null)

Sen var det bara att dra hem för en dusch o lunch, för åter igen var det dags att fira Henke! Denna gång med Thomas och Fredrik. Det blev spritmuseum, öl i solen, 5-kamp på olearys och middag. Helt underbart.
(null)

Tackar!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Öl i solen 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tack grabbar!

Vem som vann 5-kampen? Det vet ni såklart👊

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2021-09-27 16:29:53

Robin och du kanske testar vem som är nyktrast. 😄
Ni ser ut att ha trevligt iallafall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela