hsjoblom.blogg.se

Min stora dag

Publicerad 2021-09-17 18:30:37 i Allmänt,

Sen var det åter dags att fira mig, nu faktiskt på själva födelseddagen😄.
Familjen sjöng för mig såklart!
(null)

(null)

Fina presenter fick jag. Tofflor, gin, skärbräda och en heldag i restaurangakademin👌. Klockrent!
(null)

(null)

Sen när jag kom hem från jobbet så hade grannkidsen gjort fint, "grattis Henke" stod det eller typ😄
(null)

(null)

(null)

Sen gjorde Josefine fint för mig med got mat o vin. Inte nog med det, plötsligt knackade det på dörren och där stod familjen Åslund! Så glad jag blev!❤️ 
Det blev lite champagne och tårta😋
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så fin dag! Fatta vilken bra kille jag måste vara, då alla är så snälla mot mig😄😄😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela