hsjoblom.blogg.se

Okejrå....

Publicerad 2021-05-02 18:57:05 i Allmänt,

Kanske börjar så smått igen med bloggen. Kan jag lägga tid på göra familjen fortsatt glad så varför inte. Tid är ju faktiskt bland det finaste man kan ge varandra😄. Kom ihåg det gamlingar, det är aldrig försent att ändra i testamentet så det blir lite mer "fördel" Henke så att säga. Typ 70/30 borde vara rimligt när det gäller Henke/Linda och 80/20 när det gäller Henke/Emil😬

Vad har hänt sen sist då? Jo, väldigt mycket och roligt som vanligt. Vi gör så mycket roligt hela tiden, kan ha göra med att jag är en rastlös själ ifs😂. 

Här kommer ett lite urplock;).

Påskmiddag
(null)

(null)

(null)

Idre, blev sjukt bra! Trevlig sällskap, alla glada hela tiden och grymt väder!
(null)

Längdskidor varje morgon
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fin utsikt från stugan 
(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Jag o Olle kör AW
(null)

(null)

(null)

Jag ramlade på parkeringen, halkade. Skapligt blåmärke😂
(null)

Mycket ute har vi varit, härligt 
(null)

(null)

(null)

Besök av Anna o Frank 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag vann såklart...
(null)

(null)

Stan en dag👍
(null)

(null)

(null)

(null)

"Spring-PT"
(null)

Vinutbildning👍
(null)

Middag hos Magnus o karin
(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Detta var i alla fall något. Men jag säger som jag brukar säga, bakåt är bakåt, fokus ska vara framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela