hsjoblom.blogg.se

Vilket bröllop

Publicerad 2021-07-31 20:57:00 i Allmänt,

Så var det äntligen dags för min kompis Fredrik att få gifta sig med Jenny.

Vi samlades alla på Kajplats 17 där en fin gammal träbåt transporterades oss till det hemliga stället. Det bjöds på champagne👍
(null)

Blev tydligen en bild på mig själv och mina o Josefines skor. Skumt. Kan inte heller skylla på champagnen…
(null)

Efter ca 30 min båtfärd så var vi framme på ett otroligt fint ställe i Nacka. Där fick vi välkomstdrink innan själva vigseln.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vigseln var kort, tydlig och fin!
(null)

(null)

(null)
(null)

Sen efter tilltugg så var det dags för middag! Supergott och fint👌. 
(null)

(null)

(null)

(null) (null)

(null)

Efter flera fina tal och tårta efter middagen så var festen igång på allvar. Då blev det dans så det stod härliga till! Både jag o Josefine älskar att dansa så det är kul😄.
Sen kom Carola och uppträdde, riktigt kul! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vid 02:30 så tog vi taxi hem. Mycket glada o nöjda! Tack att vi fick komma❤️.

Undrar förresten om Carola har nåt för sig den 28/8?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela