hsjoblom.blogg.se

Sista dagen innan hemfärd

Publicerad 2021-07-17 22:30:20 i Allmänt,

Fredagen blev det havet först
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen blev det ett antal stopp på olika "loppisar" och andra härliga ställen. Jag hittade en folköl bar som vi testade såklart!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kanske läge att köpa ett skåp till??
(null)

(null)

(null)

Vi åkte förbi kiviks musteri. Blev lunch där, vilket matupplevelse! 😬😬😬
(null)

(null)

(null)

Veckans sista glasstopp, men inte sommarens 😄
(null)

(null)

(null)

(null)

Hemresan idag gick kanon, inga problem. Så sjukt skönt att det är två som kör, otrolig skillnad. Några loppisar blev det…det pallade jag aldrig med förr om jag skulle köra hela vägen hem. Då var varje km och minut viktigt, nu kvittar det om vi är hemma 17 eller 18 så att säga. 
(null)

Vi stannade även för bad…jag gillar verkligen mer sjön än havet. 
(null)

(null)

Sen några såna här stopp också…men jag vill inte säga vad de gör, den får ni klura på länge!
(null)

Tack för denna vecka! Inga problem nånstans och alla är så positiva, enkla o glada hela tiden. 

Kommentarer

Postat av: Svärfar

Publicerad 2021-07-17 23:21:57

Verkligen trevliga bilder från eran Skåneturné. Vi ser fram emot eran norrlandsresa. 😘😘❤️❤️

Postat av: Kertin

Publicerad 2021-07-18 07:56:59

Tack för en fin vecka tillsammans.
Du har en fin blogg! Nu ska jag sätta igång! Färdig om några dagar! 😀

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela