hsjoblom.blogg.se

Gröna Lund o Leo’s lekland

Publicerad 2021-07-28 20:09:55 i Allmänt,

Lars har pratat om Gröna Lund i två år, och nu var det äntligen dags! I 32 graders värme så hängde Lars o Josefine där så länge de fick😁. Succé blev det såklart👍.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Medans de roade sig på grönan så drog jag och Olle till Leo’a lekland. Olles kompis Stella följde med och Stellas pappa (min kompis) Robin, de hade så roligt! 3h sprang de runt innan det var dags att gå för släppa in nya gäster. 
(null)

(null)

Robin o jag kunde slappa😄
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter så passade jag o Olle sushi på Stockholm s bästa sushiställe, 4 km från oss👌
(null)

(null)

Väl hemma hela familjen så hade vi mycket trevligt att prata om😄
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela