hsjoblom.blogg.se

Palmemordet, vilken besvikelse...

Publicerad 2020-06-14 00:06:23 i Allmänt,

På nåt sätt så hade jag hoppas på något. 
Ok, det hade gått 34 år sedan...inget egentligen talade för att Palme-åklagaren skulle komma med en lösning. Men på nåt sätt så fick jag förtroendet på Krister Peterson, han fick en att hoppas på en lösning. 
För några veckor sedan så fick jag frågan om vilka brott jag skulle vilja se en lösning på. 
Jag sa tre stycken; Johan-fallet i Sundsvall, dubbelmordet i Linköping och Palme-mordet. 
Dagen innan utlovat presskonferens så fick dubbelmordet i Linköping en lösning. Helt otroligt. 
Skulle även mordet på Olof Palme få sig en lösning? 

Var det Krister A? 
(null)

Eller Victor G?
(null)

Eller var det ändå Christer P?
(null)

Tydligen så tror Krister Peterson att det var en pajas som fick namnet "Skandiamannen" som var skyldig. 
(null)

Bedrövligt. Nåväl. respekt till Olof och till hans familj. Stor man. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela