hsjoblom.blogg.se

Lördag

Publicerad 2020-07-12 09:31:56 i Allmänt,

Då blev det österut och ett besök hos Ljugarn. Jag har aldrig varit så positiv som på denna semester, vad har hänt? Otroligt vackert även där. Många raukar;)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen blev det lunch på ett riktigt bra lunchställe.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Sen såklart 80-90 stopp på olika loppisar...
(null)

(null)

(null)

Fika i Hemse
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett krukmakeri 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hönan bjöd mig på ett ägg
(null)

Josefine låter pengarna rulla efter att hört sommarpratet med Anders Borg (han sa alltid så förr, pengarna ska rulla).
(null)

Hörde jag ett bad? Jajamän, man ångrar aldrig ett bad.
(null)

(null)

(null)

Mys
(null)

(null)

(null)

(null)

Huset 
(null)

(null)

Underbar dag åter igen. Men nu längtar jag faktiskt hem till mitt hus lite;). 

Kommentarer

Postat av: Far/Morfar å Svärfar

Publicerad 2020-07-17 16:05:20

Mycket trevliga bilder. Det verkar som ni har haft en god vecka på Gotland. Ser fram emot att ni kommer till oss i norr..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela