hsjoblom.blogg.se

Skön helg

Publicerad 2020-01-20 20:50:17 i Allmänt,

Som vanligt har vi hunnit med mycket👍

Fre kväll blev det hockey o god mat med vänner. Ssk vann i ett nästan slutsålt hovet.

(null)

(null)

Pussel, rita o mys blev det såklart.
(null)

(null)

(null)

Utflykt
(null)

Glöm det aldrig grabbar, "parkbänken är aldrig långt borta"....så sköt er. 
(null)

Olle har redan med sig flaskan.
(null)

(null)

Love
(null)

(null)

Sen fick vi finbesök av Göran o Eva. Trevligt!
(null)

Blev Carbonara, vi alla åt som det vore sista gången eller att vi inte ätit på några dagar😄👌
(null)

Sen blev det såklart lite träning och även jobbfest för mig för världens bästa företag!

Tack till Göran som hjälpte mig (läs Josefine) att hämta skåp nummer typ 27 till Islandsvägen 15. Men jag såg det som att det är resan som är målet, och det var det😘.

Ses snart mamma/Linda/Marianne/P-A och Eva. Ni följer mig i vått o tort. 

Josefine om du mot all förmodan skulle gå in på bloggen och se detta, älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela