hsjoblom.blogg.se

NK

Publicerad 2020-12-06 09:40:23 i Allmänt,

Igår lördag så tog vi bilen till stan. Fast att t-banan både är smidigare och snabbare tidsmässigt så vill Josefine ta bilen in i dessa tider, det är väl klokt. Då är det skönt att jag har p-plats på jobbet👍.

Vad gjorde vi i stan? Vill höll oss ute och tittade på julskyltningen vid NK.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mysigt och fint. Älskar Stockholm.
Avslutade med lite körv på mitt aktiebolag "Henkes grill".
(null)

Eller vänta nu, en sak till gjorde vi. Självklart tog jag med mig grabbarna och visade jag graven och berättade lite om denna stora man.
(null)

Kanske de är redo för en Palme-vandring snart??

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2020-12-06 22:06:18

Fin julskyltning!
Härligt att vara i Stockholm. Längtar dit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela