hsjoblom.blogg.se

Julafton

Publicerad 2020-12-25 16:18:35 i Allmänt,

Då jag hade landat i att jag inte får fira i Mariefred i år, så blev det helt klart en helt suverän julafton ändå! 

Efter lite morgonmys så gick vi ut i det vackra vädret. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen kom mina föräldrar för lite glögg, korv och fika. Så mysigt!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mamma hade gjort "boken om Olle". Vilket engagemang! Bästa jag vet👌
(null)

(null)

(null)

(null)

Josefine fick sockor som mamma hade stickat.
(null)

Årets trend/julklapp fick jag👍
(null)

Sen fortsatte den fina dagen men lek och god mat. Så en bild givetvis.
(null)

(null)

(null)

Dags för Kalle, men lite svårt att sitta still;)
(null)

Sen kom tomten också, men kanske lite svårt att se😂
(null)

Många fina klappar blev det!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

STORT TACK alla iblandade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela