hsjoblom.blogg.se

Livets resa

Publicerad 2018-09-10 16:26:08 i Allmänt,

Så är vi hemma efter en helt fantastiskt resa! Det är verkligen denna resa man kommer komma ihåg hela livet. På riktigt.
Säger som pappa, man ska inte dö nyfiken och rik😄.

Här kommer ett litet urval av resan i bilder. Utan ordning men i väldigt oordning.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Stort tack för denna resa mamma o pappa! Kom ihåg mina ord på talet. 
Tack även till Linda med familj som ger så mycket kärlek och engagemang till min familj. Det finaste man kan ge till nån är tid, och det är ni alla så otroligt generösa med. Jag fattar inte hur jag kunde bli så egenkär😂.
Sen såklart ❤️❤️❤️ till Josefine, Lars o Olle som var så glada o positiva hela resan! Lars och Olle, inte ett gnäll på hela resan. Otroligt. 

Tack alla, love you! 

Säger som Josefine, nu ser vi fram emot nästa år när några andra fyller 70😂😬.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela