hsjoblom.blogg.se

Manchester en helg

Publicerad 2018-10-24 20:50:25 i Allmänt,

I fredags så åkte jag o min kompis Anders till Manchester. Resan blev som väntat, en succé...med god mat, god dryck, mycket skratt, fotboll och bara få umgås😄. 

Vi tog även en guidad tur i musikens tecken, bl.a besökte vi en vacker kyrkogård👍.
(null)

Morrissey växte upp i detta hus. 
(null)

Klottra fick man på denna, kul!
(null)

Legendarisk skivbutik. Många band som jag avgudar kommer från Manchester, t.ex Smiths, Oasis, Stone Roses, Hollies med flera.
(null)

(null)

Entrén till ett fängelse som ligger mitt i city.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Elkillen hade det svårt...
(null)

(null)

(null)

(null)

Fotboll, Manchester city vann med 5-0 
(null)

(null)

(null)

(null)

Helt fullsatt var det, 56 laxar.
(null)
 Legend
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Museum 
(null)

Fast att jag saknade familjen mycket visste jag att de hade det bra därhemma. Inte minst för att mormor Eva var på besök😘.
(null)

(null)

(null)

Junibacken 
(null)

Även besök i Bålsta hos kusinerna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela