hsjoblom.blogg.se

Första semesterdagen!

Publicerad 2018-07-03 08:32:04 i Allmänt,

Då hade jag fått ett uppdraget...fästingspruta till Olle. Jo jag tackar.

(null)

Spindel ropade Olle när han såg denna bild 
(null)
 
Vi fick vänta i ca 30 min på vår tur i väntsalen...Olle var mycket busig så jag o Lars hade att göra;)
(null)

När vi kom in var det inga problem alls, han blev inte ens ledsen. 
(null)

Då Olle hade gjort detta för ca 1 mån sen så visste han rutinerna, dvs fram med armen😊.
(null)

Sen besökte vi en lekpark vid oss, den har varit stängd ett tag men nu var den klar! Mycket bra enligt grabbarna👍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen blev det bad på tomten!
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen lite softa innan mamma kom hem från jobbet.
(null)

Mat till mamma fixad!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela