hsjoblom.blogg.se

Helg igen!

Publicerad 2018-01-07 20:01:46 i Allmänt,

Många fördelar att börjat jobba igen, en är tex att helgerna känns mera ”helg” så att säga😄. I fredags kom Elin och Martin på middag...trevligt! 

Lars och Elliot lekte hela tiden👍
Lördagen var det fint väder så vi hängde ute mycket
Lars var iväg med farmor och farfar på teater, så jag, Josefine och Olle tog en lång promenad i solen😄
Teater som sagt för Lars
Lola och Lars
På kvällen blev det middag hos Jonathan och Lina. Här nedan, Jonny och Jonte
Söndagen blev det korvgrillning med Karin och Magnus och deras Axel och Nils.
Sjukt bra väder! Kallt men friskt
Himla trevligt också! Efter min familj fick äta sig mätta så var det äntligen min tur att ta en korv (då blev jag glad igen;)
Grabbarna lekte👌
Take it easy (kul va)
Jag och Olle kollar när SSK spöar Björklöven✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela