hsjoblom.blogg.se

Härlig helg!

Publicerad 2018-02-13 13:14:13 i Allmänt,

(null)
I lördags firade jag och min kompis Thomas, Fredrik som nyss fyllt 40. Vi klättrade, sjukt kul! 
(null)

(null)

(null)

(null)
Kan säga att jag hade talang för just klättring💪
(null)
Sen körde vi boule...sjukt roligt även det.
(null)

(null)
Behöver jag säga vem som vann??
(null)

(null)
Vi avslutade kvällen på Berns...gott! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Medans jag roade mig så hängde Josefine och barnen hos Sara o Jonas. 
(null)
Haha, skön bild!
(null)
Sen mello på kvällen 
(null)
Söndagen bjöd bl.a på kalas hos Lars kompis Freja 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela