hsjoblom.blogg.se

Vårt hus på Seychellerna

Publicerad 2018-08-31 19:45:52 i Allmänt,

Inte för att vara negativ, men jag är 100% säker att jag aldrig kommer bo så här bra på nån resa någonsin mer i mitt liv⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️. 
Är också 100% säker att det är just DENNA resa jag kommer minnas när jag sitter i gungstolen och röker pipa nångång runt min 80-årsdag😄. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Huset där endast jag, Josefine, Lars o Olle bor i är så stort så det skulle räcka till nån familj mer;).
Bastu, jacuzzi, ångdusch, vad mer kan man begära. Skulle väl vara en egen pool då till huset då...men de hade vi såklart!
(null)

(null)

(null)

(null)

Nåväl, på min blogg får jag visa hur mycket jag vill❤️. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela