hsjoblom.blogg.se

Pappas fest!

Publicerad 2018-08-19 21:49:04 i Allmänt,

I fredags så var det dags för pappas 70-årsfest för sina gubbkompisar. Vad lyckat det blev! 
Dock var vi lite stressade då det vräkte ner och åskade vid lunch.
(null)

Ändå bra att pappa hade hyrt (eller köpte han det) ett partytält. 
(null)

Men innan alla kom så slutade det regna och solen tittade nästan fram! Bra kille ska ha tur👍
Gubbarna samlade..

(null)

Välkomnar alla!
(null)

(null)

Medans i Änby. Film och popcorn.
(null)

(null)

Jag, Jens och Mårten fixade maten. Blev riktigt bra och alla var verkligen supernöjda!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Göran håller tal 
(null)

(null)

Även Ronny..
(null)

(null)

Och Johan
(null)

Nattmys 
(null)

En otroligt lyckad fest. Också kul att se vilka fina vänner pappa har, fast man är 70 år. Många tal där de beskriver pappa som sin "bästa vän". 
Viktigt att ha nära vänner när man är ung, men vet ej katten om det inte är ännu viktigare när man är 70. Bra jobbat pappa, nära vänner förtjänar man👍😄.

Vi gick och la oss vid 2-tiden. Jag somnade gott.
Ställde klockan på 8 för jag skulle köra en swimrun-tävling😬. Vilket jag såklart gjorde med fina vänner! 
(null)

10 km terränglöpning och 1km plaskande. Riktigt kul fast att jag var ganska seg. 
Familjen var givetvis med! 
(null)

Grannen Magnus körde också, så hans familj var också med. Här bjuder Karin Lars på plättar😋
(null)

(null)

Många till start 
(null)

Action 
(null)

Efter loppet så hängde vi o ät middag hemma hos Jimmy med familj.
De bor på Algö där tävlingen var.
(null)

(null)

(null)

(null)

Magnus och Jimmy 
(null)

Stort tack alla inblandade! 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2018-08-19 22:17:43

Många fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela