hsjoblom.blogg.se

Härliga gäng!

Publicerad 2018-08-23 20:25:41 i Allmänt,

Nu har jag hängt med mitt härliga gäng i 3 dagar (dygn nästan). Vi har haft konferens på dagarna och på kvällarna aktiviteter😄😄😄.

Första kvällen var vi hemma hos mig! Blev👌
De kom med en champagne, tackar!
(null)

Vi lagde mat ihop! 13 stycken var vi, köket rymmer många!
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har såklart många som är grymma på mat!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Gräsmattan fick mycket beröm💪
(null)

Efter god mat, kubb, frågesport m.m så rundade vi av vid 23. Mycket lyckat!

Dag 2 på kvällen så blev det Bellmanstafetten👍.
Taggad chef 
(null)

Delar av mitt gäng 
(null)

Mycket folk var det.
(null)

Mycket trevlig aktivitet tillsammans. Många duktiga löpare i gänget också
Vem var snabbast?? Gissa, chefen såklart. Jag sprang in på 20 blankt på 5,1 km. Helt ok! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela