hsjoblom.blogg.se

Mallis dag 27

Publicerad 2017-09-18 10:56:31 i Allmänt,

Soligt.




Härlig dag! Så det blev såklart aktiviteter och Poolhäng😄👍

Vilken tur jag har❤️
Fotboll
Han som älskar bollar...
Bada med Elsa
Lasse är med på det mesta! Inte ett dugg blyg utan bara kör. Duktig är han också.
Olle busar
Sova såklart för att orka med kvällen☀️👊
Glassmys
Vad är detta för larv tänker Olle!!
Middag ute åter igen (så mysigt), sen tillbaka till hotellet för att se uppträdanden. Lasse i högform som vanligt!
Lasse och Elsa dansade och buggade
Jag var den ända utvalda som fick sjunga i micken. Självklart fick jag applåder! Man tackar ju inte direkt nej till några sekunder i rampljuset😂.

Kommentarer

Postat av: Kerstin Sjöblom

Publicerad 2017-09-18 15:53:06

Vem brås han på? Inte blyg bara kör på. Farmor?

Postat av: Kerstin Sjöblom

Publicerad 2017-09-18 15:58:02

Vem du brås på Henrik är ju ingen svår fråga.
Jag har nämligen en här hemma som alltid vill vara i rampljuset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela