hsjoblom.blogg.se

Mallis dag 25

Publicerad 2017-09-16 11:54:25 i Allmänt,

Moln, regn och åska.



Då det var dåligt väder så gick vi in till centrum för att kika runt lite.

Det blev en fika
Josefine köpte nya brillor👌
Vi slapp regnet
Precis när vi kom tillbaka till hotellet så började det regna. Tur! Vi valde att leka
Ett roligt spel, skjuta iväg en träbit för att träffa ett hål.
Sen blev det ponnyridning!
Tillbaks på rummet så hade hotellet fixat en Cava till mig, snällt!
På morgonen sjöng Josefine, Lars och Olle för mig❤️. Lasse hade viskat till mig dagen innan min dag att jag skulle få en klocka i födelsedagspresent. Jag blev mycket glad och låtsades om som jag inte hörde det. När jag öppnade presenten på morgonen så var det en....
..."kliare"! Oerhört generöst (hade faktist sett att den kostade 3,20 Euro oavsett färg i ett stånd utanför hotellet). Senare på kvällen frågade jag Lasse varför han sa att jag skulle få en klocka, "-jag bara skojade pappa"-. 😂😂😂
Olle busar
På kvällen var det dags att göra sig fin för ett restaurangbesök.
Långbyxor på! Kidsen fick en chock, mycket ovana då de har haft shorts på sig i snart en månad.
Olle är sugen på glass...han saknar nog sin farmor och farfar😋
Restaurangen
Blev tapas, gott!
Sen en överraskning, alla anställda kom och sjöng för mig...samt att jag fick en bananasplit😋😋😋
Jag fick i alla fall smaka...:)
Sen tillbaka till hotellet, där träffade vi såklart Elsa👍😄
Vi avslutade kvällen med att köpa barntandkräm...jag uppskattar mycket att den är Sugar free.
Mycket bra dag måste jag säga! Bilderna blev lite röriga men så blir det ibland. Vill säga att jag blir glad av kommentarer som vissa av er gör ibland, det är roligt. Så tack mamma och Marianne!!

Kommentarer

Postat av: kerstin sjöblom

Publicerad 2017-09-16 17:15:52

Roligt att du fick en fin dag, Henrik!
Nu längtar vi efter er! Men snart är ni hemma!💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela