hsjoblom.blogg.se

Mallis dag 23

Publicerad 2017-09-14 10:24:12 i Allmänt,

Soligt. 




Då tisdagen blev sent i säng (Lasse är i sitt livs form på kvällarna) och vaknade 7,30 så var det en trött Lars på onsdag morgon. Arg och ledsen var han så det var bara att softa i soffan nån timme och sen gå ut och gå för att sova.

Efter att ha sovit i 1,5 timme så var humöret på topp igen😄👌. Under promenaden så passade vi på att handla och göra ett studiebesök på Lidl.
Jag skämdes men mycket fin och billigt! Nu när pengarna är slut så får det bli Lidl😂
Josefine unnade sig en timme i solstolen, ser ni henne;).
Olle jagar bollar...
Bad såklart
Kast med liten Olle:)
Lars träffade en kompis, Elsa. Oj vad de lekte😄😄😄
Vad är det för hunk??
Det bjöds på kalas för alla barn! Katten fyllde år.
Olle stod vid sidan om och tittade på
Sen blev det skumparty!! Väcker minnen från brandstationen i Mariefred samt KOS -97:)
Alltså, Lasse älskade det!!
Mamma med tror jag...
Olle såg mest förvånad ut som vanligt.
Fin utsikt tyckte Olle
Lite mys och bus på sena eftermiddagen.
Gränsen mellan skratt och gråt är hårfin
Under dagen hade Olle slängt iväg sin keps nånstans så vi fick köpa nya. Med deras namn på😄
Sen blev det restaurang, mysigt o gott!
När vi kom tillbaka till hotellet så var det Michael Jackson show.
Lars satt längst fram hela showen och var helt allvarlig. Han tyckte det var👍👍👍
Satt bredvid Elsa såklart
En selfie med min telefon, bra där Josefine!
Sen bjöds det på ballonger som avslutning. Lasse valde en blomma fast jag tyckte att han skulle be om en helikopter eller nåt😬.
Vilken bra dag/kväll det blev! Lasses skratt ekade runt ön;). Mitt skratt med för övrigt. Vi kom upp till rummet vid 22, då blev det läggdags direkt för oss alla (Olle sov ju redan såklart). Undrar hur morgondagen blir? Min känsla säger att Lars behöver sova lunch varje dag denna vecka😄❤️

Kommentarer

Postat av: Mariann

Publicerad 2017-09-14 21:08:02

Middagslur är sjukt skönt. Ni ser ut att ha en underbar semester.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela