hsjoblom.blogg.se

Mallis dag 22

Publicerad 2017-09-13 10:57:54 i Allmänt,

Moln och sol.



Efter tre härliga veckor var det dags att lämna Porto Cristo och vårat hus. Måste också säga att det var väldigt lagom att åka nu, kändes lagom. Perfekt att avsluta våran semester för livet (än så länge) med att åka en vecka till Alcudia och se lite folk😄

Men först en morgonpromenad nere vid havet, vackert! 

Men först 

Sen kl.11,30 sa vi hej då till huset med en "familjebild"❤️
Bilen in till Palma, lämna bilen där för att ta buss till Alcudia.
Lite vänta men inga problem.
Inga problem med bussen heller, bra att paddan finns😄
Sen blev det Taxi 1,5 km till hotellet. Omöjligt att gå med vår packning. Säkerheten i Taxi höll inte riktigt...
Lasse var kartläsare
Fint rum och bra hotell var känslan direkt!
Bra sovrum
Och badrum såklart;)
Olle var tyst inne på toan en stund...här är svaret. Han hade även ätit upp några ark😄
Josefine markerade vilka hyllor som var hennes. Jag är i alla fall glad att jag fick den nedersta hyllan.
Jag hann även med att visa varför jag kalllas för "bollgeniet från Mariefred"😄😄😄
Middag ute, indiskt!
Sjukt gott! Kanske bland den bästa indiska jag ätit. Billigt också.
Kvällspromenad
Supermysig ort! Känns hur bra som helst😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela