hsjoblom.blogg.se

Mallis dag 20

Publicerad 2017-09-11 18:18:17 i Allmänt,

Regn, moln och sol.



När vi vaknade på morgonen så vräkte det ner samt åskade. Tror min kompis Mathias med familj tyckte det var helt ok att åka hem då😄. Kallt var det också, 17 grader kl.9...brrr.

Så vi sa, blir inge strand idag utan vi får softa hemma mycket.
När det slutade regna så skulle vi åka till en lekpark, men på vägen dit såg vi ett litet "lekland". Lasse gick igång såklart...gratis var det också👍

Även mamman tyckte det var kul som ni ser...
Lasse körde själv!
Även jag fick åka med om jag skulle sitta still som Lars sa åt mig😄
Lasse vann med 5-4, typiskt!
Sen efter lunch var vi bara hemma, solen kom fram och det gjorde även min fru😄
Pysseldags
Några bilder från balkongen. Sen somnade vi tidigt😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela