hsjoblom.blogg.se

Mallis dag 14

Publicerad 2017-09-06 08:09:40 i Allmänt,

Soligt. 




Jag, Josefine och Olle åkte till Palma för att hänga en dag😄

Olle var nöjd i vagnen hela dagen👍
Bästa lunchen enligt mig
Palma är verkligen hur mysig stad som helst! Nu såg vi såklart inte så mycket men kan verkligen tipsa om staden👍
Glass är också viktigt
Sen gick vi ut och åt med mina föräldrar. Min pappa fyllde 69 år så det skulle vi fira såklart!
Grabbarna hade inte setts på hela dagen så de blev så glada att se varandra❤️
Drink till Lars
Grattis pappa!
Detta var mina föräldrars sista dag på Mallis, en vecka går fort. Stort tack att ni hälsade på och att ni är så lätta och roliga att hänga med! Supermysigt😘. Lasse och Olle har världens bästa farmor och farfar❤️

Kommentarer

Postat av: Kerstin Sjöblom

Publicerad 2017-09-07 15:00:03

Tack för en toppenvecka!
Alltid lika roligt att vara tillsammans. Och vi har fem underbara barnbarn💗

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela