hsjoblom.blogg.se

Mallis dag 12

Publicerad 2017-09-03 09:36:05 i Allmänt,

Soligt.


Dagen började med att jag, Josefine, Lars och mamma åkte till en marknad i en liten by 30 min från oss. Mysigt!



Skaplig parkering av mig💪

Två taggade för marknad
Väldigt mysig "stad" och marknad
Gott!
Menar han två?? Jag köpte i alla fall😄
Smoothie, gott!
Vin
Sen blev det en senare lunch hemma i vårt nya hus, för vi bytte hus igår lördag som sagt. Huset bredvid vårt "gamla". Superbra hus!
Klassiker
Kattens lek med råttan...eller Lasses lek med Olle.
Stektime
Middag

Kommentarer

Postat av: NORRSKEN EMMISH

Publicerad 2017-09-04 05:24:55

va kul med marknad och så smarrig mat =)

ha en bra måndag också
kramizz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela