hsjoblom.blogg.se

Helgens bilder

Publicerad 2017-10-02 21:06:49 i Allmänt,

Här kommer lite bilder från helgen, kul med lite fart och fläkt då veckodagarna är lite lugnare om man säger så😄. Men på fredag har jag tandläkaren, så fullt upp denna vecka...😂.


Nåväl, i fredags hade jag grabbmiddag hemma hos mig. Mycket trevligt! 

Fina presenter fick jag, varför vet jag inte men det är ju trevligt👍
lördagen var fint väder på FM, så det blev en liten promenad.
Lite lek i "Bamsevärlden"
Sen fick vi besök av syster med familj, trevligt!!
Lars fick en pumpadräkt av Linda😄
Vi gick till Björkan en stund också, kul! Vi hälsade bl.a på hos en prickig gris.
På kvällen var Josefine iväg på teater så jag o grabbarna lekte på....de röjde i lekrummet.
På söndagen gick vi på Gudstjänst.
Våra grannar Karin och Magnus med barn följde med
Lars och Axel skötte sig utmärkt
Olle med
Fina änglar sjöng
Olle fick en berlock
Tennis på kvällen, sjukt kul!
Sen fixade jag middag åt Josefine❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela