hsjoblom.blogg.se

Bilder från veckan

Publicerad 2017-10-08 21:23:13 i Allmänt,

En härlig och rolig vecka åter igen. Jag och Olle hänger ju mycket såklart, men i fredags  så fick Lars vara ledig från föris för att hänga med oss. Vi besökte bl.a öppna förskolan. 

Olle blir alltid så glad när vi hämtar Lasse på förskolan.
Mornarna är mysiga, mycket pussel blir det.
Under fredagen besökte jag tandläkaren för årlig kontroll, båda barnen fick följa med. Inga problem, Olle sov och Lars satt lugnt och gav mig stöd. Tror Lasse tyckte det var lite kul t.o.m...kan vara positivt när det är hans tur nästa gång👍
Jonny och Ida kom på middag hos oss på fredagen...trevligt!
Nyttigt för Olle att träffa en hund också😄
På lördagen drog jag och Lasse på hockey i Södertälje.
Då SSK är sämst så gäller det att stå upp när det blåser kalla vindar och orka ställa upp. Jag försökte förklara det för Lasse på vägen in...dåligt gensvar dock😂.
Blev såklart torsk åter igen. Nu hoppas jag på ett tränarbyte under måndagen. Levererar inte ett lag så är det tränaren som ska få konsekvenser. Alltid tränarens ansvar i slutändan, gäller även chefer i arbetslivet såklart. Jag sprang för övrigt Run For Hope under lördagen också, dåligt väder men kul!
Jag och några grannar sprang, på hejda av våra familjer❤️
Bra löpsteg! Jag kom på en hedersam 9:e plats av ca 200 startade. Tuffa 5km...upp och ner och nästan inge asfalt som jag gillar mest. Tiden stannade på dryga 21 min.
Oj, nu kommer det samma bilder...sorry..
Haha, bra att vara tydlig! Söndagen blev ett besök hos Ida/Mathias, mycket trevligt!
Olle och lilla Otto

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela