hsjoblom.blogg.se

Veckorna rulllar på...

Publicerad 2017-11-05 21:16:21 i Allmänt,

Ytterligare en vecka har passerat. Jag är förvånad hur fort de går, nästan lika fort som när man jobbar. Roliga är de också. Man hinner så mycket när man inte jobbar såklart, som att laga god mat och träna mycket💪.


Menmen, i måndags var Lasse ledig så vi hängde mycket ute och lekte.

Olle smällde i sig ett 1/2 kilo leverpastej ungefär😄
Då blir man nöjd
Promenad
En till som är ppapaledig, Christian med sin son Bille.
Denna bok önskar jag mig
En kväll målade Josefine Lasse’s naglar
Olle undrar vad de håller på med...nagellack??
Jag tar hellre en boll...
Men fint blev det åter igen!
Mitt intresse för hockey ökar nästan för varje år, kul! En match i veckan var det fullsatt, sjukt kul!
I fredags kom mina föräldrar på besök, de hade med sig Maja, Joel och Lola. Vi drog till Andy’s lekland som vi hade lovat Lars i en månad😄
Efter 3 timmar av total lycka och svett, så åkte vi hem till oss för fika. Pappa sa ”ingen som kommer ihåg en tvåa” och tog bästa platsen👍😂
Hela gänget
Fre em drog vi till Jonathan/Lina för middag.
Mycket trevligt och gott!
Efter att barnen lekt oavbrutet så var det skönt att varva ner framför en film😄
Sen hemgång, mysigt att åka t-bana hem med två sovande barn.
Jag kollade sista perioden av SSK på telefonen😄. Seger igen!
Lördagen blev det träning och ett trevligt besök på Kaananbadet med grannarna Magnus/Karin. Mysigt!
Bra fik med lekrum👍
Lör kväll så blev det middag hos David/Sofia. T-bana in😄
Dåligt med bilder från middagen men den var såklart lyckad! Söndagen blev lugn, vi var en sväng i Hässelby för att fira Sven 8 år.
Söndagsbad
Olle han med att riva lite blomblad. Josefine blev lagom glad...
Bullbakning👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela