hsjoblom.blogg.se

London calling

Publicerad 2017-06-22 19:04:48 i Allmänt,

I fredags drog jag och kompis Anders till UK. Sånt är också viktigt i livet😄






Biljetterna till konserten var med👍

Här kommer ett gäng bilder i oordning haha
Det bjöds på sjukt bra väder, 30 grader och sol. Viktigt att dricka mycket Pints...
Bra utsikt från hotellet
Vi åt såklart mycket god mat
Man kan säga mycket om landet England, och jag står för det mesta upp för dom...men detta är ju faktiskt väldigt dumt😄
Carneby street. Ett måste när man är i London
Vi var inne i Liams butik såklart
Ni som känner mig vet att jag inte ger så mycket för "vägarbetare" i Sverige. De står alltid stilla o lökar när man ser dom. Kul att se att det gäller även England.
Pool på hotellet, det nyttjade vi såklart
Mera mat...
Sen höjdpunkten, konserten på Wembely
Just det, vi åkte förbi denna arena också. Uber nyttjade vi hela tiden. Sjukt bra
80 000 var på spelningen
Folk på väg till t-bana...kaos...
Men den riktiga höjdpunkten var när jag närmade mig hemmet och denna sköna mö mötte upp mig❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela