hsjoblom.blogg.se

Mallis dag 6

Publicerad 2017-08-28 09:07:36 i Allmänt,

Soligt med lite moln.

Vi började morgonen som vanligt, dvs att ta en promenad för att köpa färsk bröd. Jag och Olle gick förbi "gräddhyllan" här, bra utsikt! 

Vad heter denna frukt? Jag kan
Morgonläsning
Sen drog vi faktiskt in till Porto Cristo en stund på FM. Där hittade vi en park som låg i skuggan😄👍
Marknad, kul!
Vi pallade i 20 min, sen lunch.
Olle dricker vatten hela tiden, värre med Lars som inte vill dricka...så bra med färsk apelsinjuice för honom👌
Värmen tar...
Sen hem för att softa inne några timmar. Inte ofta de hittar på lekar själva, då får det stökas ner😂
Vart tog Lars vägen? Jo, han hade öppnat frysen för att svalka av sig lite. Både smart och inte smart på samma gång😄
16.00, några grader svalare idag än gårdagen. Men ändå 34 grader.
På kvällen gick vi till "vår" restaurang som ligger väldigt nära oss (300 m). Jag trodde inte på den så mycket...men så fel jag hade😄
Både Lars och Olle somnade ändå på vägen dit så vi kunde verkligen njuta helt själva👍
Åter igen en fantastisk dag. Sen ska det bli svalare nu också med lite mer moln, det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela