hsjoblom.blogg.se

Härliga söndag

Publicerad 2016-11-20 19:42:25 i Allmänt,

Imorse åkte jag och Lasse till ett nytt badhus som ligger i Sumpan. Riktigt bra och fräscht! Inga flytande plåster och hårstrån här inte😊.
Sen var det riktigt roligt också!
Då jag alltid respekterar regler (!) så tog jag inga bilder under själva badet.

Skåpen är fortfarande roligt😄

Min kompis Linus och hans dotter Signe hakade på, och efter badet så var kidsen hungriga
Lasse ville ha korv med bröd oxh Signe pannkakor...
När de hade ätit upp de så ville Lars ha pannkakor och Signe korv...så det var bara att ställe sig i kön igen. Men full respekt, de åt upp allt! Sen att 3 pannkakor kostade 50 kr är en annan sak😁
Promenad och lunch😄. Lasse sov lunch idag då vi var på middag igår och han somnade senare än vanligt😄
Josefine och Lasse bakade lussekatter😋😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela