hsjoblom.blogg.se

Påsken i bilder

Publicerad 2016-03-28 19:59:10 i Allmänt,

I fredags bär det av till Mariefred för lite firande med min familj. Vi samlades på ett café allihopa:)

Pappa, mamma, Linda och Joel

I bakgrunden ser ni faktiskt vart mina föräldrar bor. Vi zoomar lite...;)

Sen gick vi alla till min syster för att äta middag 

Jag och Josefine fick också påskpresent;)

Lasse fick ägg med russin i

Lasse busade med kusinerna 

Dagen efter bjöds det på strålande väder, så vi hängde kvar en stund i Mariefred.

Tydligen är min blogg den bloggen i Sverige som innehåller mest bilder från slottet i Mariefred...bra ju!

Förmodligen kyrkan också...

Lyxhuset

Josefine är alltid lika glad:)

När vi kom hem till huset så ville Lasse fortsätta vara ute

Vädret idag var ännu bättre!

Premiär för sandlådan

Och för grillen, blev korv med bröd;)

Lasse har lekt hela dan och solen tar nog en del. Så 19,18 slocknade han...med gosedjuret i famnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela