hsjoblom.blogg.se

Lite från helgen

Publicerad 2016-02-21 20:13:38 i Allmänt,

Som vanligt så kommer det lite bilder från helgen:). I fredags blev det middag hos Sara och Jonas, och deras lilla Eva såklart.

Lasse ville vara bebis för en stund

God mat och dryck! 

Efter middan blev det "MIG". Tjejerna slog mig och Jonas! Inte kul men de var bättre faktiskt. Smarta tjejer tydligen😄

I lördags delade vi upp oss på em, Josefine firade en kollega som fyllde 60 medans jag drog till Jonny som fyllde 40. Tog inte så många men fick med när Lasse smällde i sig två hela korv med bröd;)

Mycket lek blev det...

Manfred, 1 år tog en bira!

Men roligast var när Lasse låg under bordet och åt "chipssmulor" 

Idag Söndag blev det gympa för Lasse igen (han tycker det är grymt kul) och även träning för mig. Efter det så drog vi till där allt började, dvs vinterviken! Blev lunch med Carina och Robert.

Lars blir "glad" över en puss av Carina😄

Ser ut som Carina kollar Lasses BMI eller nåt:)

Sigge drog med Lasse på äventyr 


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-02-21 21:35:03

Korv med bröd! Det märks att Lasse o lola är kusiner. Hon har alltid plats för en korv m bröd 😉

Svar: Ja haha! Bästa han vet😄
hsjoblom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela