hsjoblom.blogg.se

Så kom dagen....å

Publicerad 2016-08-03 10:49:44 i Allmänt,

02,10 väcktes jag av Josefine att vattnet hade gått. Vi lämnade Lars hos Moster och sen raka vägen till BB😄. Josefine var lugnare än mig som vanligt...

09,01 så kom han...allt gick kanon. Josefine ville inte ha nån smärtlindring utan var hur cool som helst😄. Denna bild nedan, där är han ca 1 min gammal:). Lite roligt att han kom på beräknad dag också.
Väldigt blå måste jag säga...
Fattade direkt hur man tar tutten...
Vi gissade vikt. Josefine på 3,7 och 52 lång. Jag sa stor skillnad mot Lasse, Lasse var tyngre. Barnmorskan log lite.
Vi hade fel, nästan 4,2 kg och 54 lång😄
Vi fick Pommac och macka😄
Efter nån timme fick vi byta rum. Josefine började springa runt och packa upp typ, jag fick säga åt henne att lägga sig ner o ta det lugnt😄
Mysig dag tillsammans. Vi körde "solsidan" maraton i sängen...kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela