hsjoblom.blogg.se

En tripp till Mariefred

Publicerad 2016-08-24 22:13:10 i Allmänt,

Fina Maja fyllde tonåring, och det ville vi såklart fira! Jag och Lasse åkte redan på fredagen, medans Josefine och Olle kom med tåget under lördagen. Jag tog en joggingtur på lördag morgon...det kan aldrig bli för många såna här bilder på bloggen😄

Innan vi gick och firade Maja så tittade vi på en teater som var gratis mitt på torget. Pettson och Findus, mycket bra!!
Sen blev det som sagt fira Maja. Tyvärr så var jag dum nog att inte fota den söta tjejen.
Barnen lekte för fullt på syrrans klockrena radhus. Riktigt bra!
Lasses farmor och faster...Olles med såklart😄
Två champs
Maja fick inte blåsa ljuset, utan det skötte Lasse
Lasse gillar rosa
När vi kom hem så testade vi babysittern👍
Under söndagen hälsade vi på hos Jonny och Ida. Lika trevligt som vanligt! Mer häng med dessa fina😄
Jonny och Olle för en konversation om det politiska läget i Europa

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-08-25 12:24:30

Vilka fina bilder! 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela