hsjoblom.blogg.se

Helgen för sjutton gubbar

Publicerad 2015-10-13 21:02:20 i Allmänt,

Höll på glömma, men här kommer några bilder från helgen:).
I fredags var det grabbmiddag hos Matte

Jag, Matte, Jonte och Anders. Värden får alltid välja och laga mat...musslor först:)

Sen kött och hasselbackspotatis 

Men jag ställde upp med äpplen från tomten, och fixade till en snabb äppelpaj.

I lördags så begav vi oss till min vår gamla trakter, dvs Aspudden och parken där.

Där träffade vi upp Carina och Robert med familj:)

Sigge lär Lasse säga "bajs":)

Robert och Manfred

Tjejerna softar

I söndags så sprang jag Hässelbyloppet, 44,50 joggade jag in på. Josefine var på dop. 
Här spelar Lasse och Ted piano.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela