hsjoblom.blogg.se

Med jobbet på äventyr

Publicerad 2015-06-18 19:30:31 i Allmänt,

I tisdags/onsdags samlades mitt gäng i Varberg/Göteborg för upptakt, men även för lite roligheter:).  
Bl.a tävlade vi om "fångarna på gården", där vi delades upp i två grupper och likt fångarna på fortet var det olika stationer.

Ojdå...;)

Mitt lag vann såklart, och jag var i högform. Dock fick skämmas lite inför mina medarbetare när mitt lag skulle gissa vad olika delar hette på en traktor.

Katastrof var ordet, ok att jag visste att jag är dålig på motorer...men så illa trodde jag inte. 1 rätt blev det och det var dieseltanken! 
I sommar så vill jag att "svärfar Göran" tar en genomgång med mig på hans traktor...hade dock behövt honom i tävlingen. 

Nåväl, middag och vandring i Varberg blev det efter. Så himla lyckad dag.

Och idag fick gruppen veta av mig att vi har fått fast anställningar, snacka om bra midsommarpresent och semesterpresent. Storchefen på ICA meddelade mig det. Sjukt kul och stolt blir jag! Vi har verkligen levererat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela