hsjoblom.blogg.se

Och så hände det...svensexa!!!

Publicerad 2015-08-17 21:46:25 i Allmänt,

Jag åkte på årets blåsning också, den är så bra att den inte kan berättas här😄.
Nåväl, 10,30 tog de mig på kontoret. Blev sjukt förvånad! Jag fick en Coop-tröja, peruk och brillor.

Sen satte vi oss i bilar och hade inte en aning om vart vi skulle. 
Det blev först en lunch med Cava ute i det fria. Sen flyget till Warszava:)

Mårten laddar upp

Hotell marriot

Skaplig utsikt:)

Det blev spa direkt och sen fördrink, och sen middag på en riktigt bra restaurang. Kul!

Nattklubb, uppe på taket på en skyskrapa...coolt!

Hissen antingen innan eller efter...

Hemma runt 4 var vi. Alla 12 bjöd verkligen till! På hemvägen fick jag typ reda på att vi inte ska åka hem på lördan, utan söndan.
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela