hsjoblom.blogg.se

Golf med min fina vän

Publicerad 2021-10-19 19:26:44 i Allmänt,

Danne, som jag känt i över 20 år bjöd mig på golf och hotell som present när jag fyllde. Generöst och väldigt väldigt trevligt!

Vädret blev kanon men tyvärr värmde inte spelet. Vi höll jämna steg tills hål nummer 18 då jag skulle vinna om jag skulle sätta en 6 meters putt. Jag gick fram till bollen och sa "jag är 100% säker att jag sätter den".
Klart jag satte den, är alltid bäst i pressade lägen😄
(null)

(null)

(null)

Förresten gick vi med två dövstumma i samma boll. Intressant och svårt kommunicerat tyckte vi. Blev många 👍 under rundan.  För övrigt var det också första gången jag inte snackade för mycket under en runda enligt medspelararna😂
(null)

Middag o hotell blev i Norrköping, bra restaurang. 
(null)

(null)

(null)
 Tack min fina vän❤️. Jag har sagt det förut och säger det igen, mina vänner ska jag alltid hand om som det vore min egen familj. 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2021-10-20 12:36:16

Ja, Henrik!
Det är jätteviktigt med vänner. ❤️De ska man vårda ömt. ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela