hsjoblom.blogg.se

Helgen som va

Publicerad 2021-11-02 20:16:08 i Allmänt,

I fredags så kom Linda, Jens och Josefine till Urban Deli. Där vankades det först en vinprovning av min kollega Christoffer😄. Så kul och intressant!
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen åt vi där. Blev mycket lyckat! 
(null)

(null)

(null)

Linda o Jens sov kvar på vårt hotell också. Kom ihåg, 695 kr/natt för två ink frukost ger jag till de jag tycker om. Bra pris! 

Vad gjorde vi lördag? Då var det halloween 🎃 i stora lass. 

Blev spökspår i Björkan. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Olle fick bryta när dessa kom upp…kanske lite "magstarkt".
(null)

(null)

(null)

Sen hem o äta gott👍
(null)

(null)

Söndagen.
Först märsön!
(null)

(null)

(null)

Sen fira Karin som fyllde 41👌
(null)

(null)

(null)

Bästa och fina Karin! Fin vän till familjen Adsten👍.
(null)

Nä, jag har inte henne som profilbild, snodde en från Instagram😂

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2021-11-03 07:47:07

Härlig söndag och tack för hjälpen med plåtarna. Nu kan snön komma! ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela