hsjoblom.blogg.se

Midsommar

Publicerad 2018-06-25 21:28:27 i Allmänt,

Jag säger som min mamma, "detta var den bästa midsommar någonsin"😄.

Den firades som vanligt på Märsön. Lasse hjälpte till i köket som vanligt👍

(null)

Josefine njöt 
(null)

(null)

Vi firade Mårten som hade fyllt 50 år.
(null)

Klassisker! 
(null)

(null)

Både lekar och frågesport bjöds det på
(null)

(null)

(null)

(null)

Goda små smörgåsar bjöds det på
(null)

(null)

Pappas nya "dammsugare" gjorde jobbet 
(null)

(null)

(null)

Heja Sverige!
(null)

(null)

Olle o Lars lekte mycket hela helgen!
(null)

(null)

(null)

(null)

Happy 
(null)

(null)

(null)

Mycket fotboll blev det
(null)

(null)

Fina kompisar, Olle o Joel 
(null)

Bästa av två världar, fotboll och studsmatta.
(null)

Och bad såklart!
(null)

(null)

(null)
 
Vi passade även på att se när Maja uppträde med sin föreställning "Pippi Långstrump"
(null)

Mycket bra var den och Maja var grymt duktig som "prosiluskan" eller hur man nu stavar det
(null)

(null)

Lars var koncentrerad!
(null)

Tack för en underbar helg!❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Kerstin sjöblom

Publicerad 2018-06-26 10:06:49

Tack själva, för ni gjorde så att det blev den bästa midsommarafton någonsin! 😍
Alla hjälpte till och du Henrik gjorde den vackraste och godaste salladen jag ätit. Ska försöka kopiera den på torsdag, om jag kan! 😏

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela