hsjoblom.blogg.se

Projekt kiosk

Publicerad 2016-07-24 10:57:15 i Allmänt,

Josfine var tydlig till mig att jag skulle göra en kiosk till Lasse. Efter lång tvekan så sa jag ja. Måste säga att jag fick bra förutsättningar med en ganska ok ritning, och stommar som "svärfar" Göran hade gjort till mig. Det ända jag har dålig självförtroende i livet är ju just detta, dvs saker som det behövs en händig person till😄. Men bara att köra!

Jag fick hjälp av Lasse också
Tycker jag fick till stommarna ganska smidigt fast det blev en del "junior" misstag...
...som t.ex att vinkeljärnen bör väl sitta på undersidan??
Så det ändrade jag direkt. Nästa misstag var bilden nedan, hur ska jag komma åt att skruva nu när en regel är i vägen😄. 1,0 på högskoleprovet visade tydligt att man inte är smartare än så😊
Men det löste sig även det. Plankorna var inga problem! Lasse och Josefine hjälpte sedan till att måla
Lasse kör tvåhandsgreppet, underskattat i målarbranschen
Josefine var pigg som vanligt!
Klockrent...
Börjar ta sig
Sen taket på och allt var klart!
Hyllor måste man ha
Grannarna på besök😄👍
Ok, det tig ganska lång tid, många vändor till Bauhaus samt en del fel men måste erkänna att jag är stolt! Tack till Göran för stöd och inte minst till Josefine😍. Skönt att också inte ha några svagheter kvar!😉.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela