hsjoblom.blogg.se

Vad har hänt på sistone då?

Publicerad 2021-11-27 13:15:00 i Allmänt,

Jo, mycket och roligt som vanligt! Alla friska som vanligt (peppapeppa) och glada😄. Mycket för mig på jobbet som vanligt men det är kul såklart! Skönt o lyx att Josefine har det lugnare.

Vi hade P-A här en vecka, det var mysigt! Han tog med grabbarna till Brödernas, lyx! 
(null)

(null)

Sen har vi haft Carro/Emil på middag också❤️

Gott! Men det fick annan mat också😄
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Sen har vi varit på middag hos Limpan och Anneli, blev pizza och öl👌
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Även middag hos Robin/Ida. Alltid så gott där och men riktiga fina viner till, kvalite rakt igenom👊

Jag tog endast fyra bilder och de kommer här! Riktigt dåliga bilder också😂. Men söta och fina barn!
(null)

(null)

(null)

Bröllopsfoto på Robin/Ida? Ett foto man kommer ihåg😂
(null)

Sen har jag varit på en heldag hos restaurangakademin. Grym present av Josefine. Om jag dominerade på utbildningen? Fråga igen! De trodde jag var kock👌
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela